8 maj 2012

Jag är visst inte så bra på det här bloggandet. Tiden rusar iväg och jag har prioriterat annat än att slöa vid datorn. Nu har vi både barnvagn och spjälsäng här hemma och jag har sytt om några gamla lakan så att jag fixat fram örngott både till spjälsängen och vagnen.

Senaste aktiviteten är gardiner som förhoppningsvis snart är färdigsydda, men har blivit mycket tröttare senaste veckan så mina kvällsaktiviteter (och helgaktiviteter) går inte lika snabbt framåt som tidigare.

Våren är här, med vissa bakslag i form av både snö i träden, på gräsmattor och hustaken ibland. Hade tänkt lägga in en bild men det får bli en annan gång. Nu verkar i alla fall både påskliljor och tulpaner snart blomma här hemma.
Äntligen lite lugnare på jobbet efter en väldigt intensiv månad med presentationer till både höger och vänster. 

I lördags morse fick vi tag i biljetter till Fredrik och Filips "Jakten på den försvunna staden" som de skulle hålla i Cassels på kvällen. Väldigt imulsivt för att vara vi. Så det blev en lite annorlunda dag för oss som inte varit ute på så mycket den senaste tiden. Det var en bra föreställning och nu kan vi tillägga att vi skakat hand med både Fredrik och Filip, som verkar vara helt vanliga männsikor.
Kvällen avslutades så klart med hockey-VM. Tänk att det alltid ska vara hockey på tv...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen!/ Mamma

2012-05-09 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0