Redan mars månad

Intressant vecka. Massor att göra och varje dag när jag varit på väg mot bilen för att åka hem har Magnus Ugglas låt "Jag mår illa" poppat upp i huvudet. Inte den bästa låten att gå och nynna på och tyder på att jag haft bättre veckor än denna. Igår eftermiddag blev det äntligen lite bättre men det verkar komma tillbaks lite när det vill det här. Särskilt om jag sovit dåligt. Håller tummarna för att det inte blir ett regelbundet inslag i vardagen. Jag kunde åtminstone få en lite bättre melodi i huvudet som tröst. Är inte ett så stort fan av den låten.

Idag träning i Malmiastugan (orienteringsklubben) och jag använde för första gången broddarna vi fick från jobbet i höstas. De var välbehövliga på isvägen som var det enda alternativet för en sväng med stavgång. Höll mig på benen så broddarna gjorde sitt jobb. Fint väder dessutom så det gav lite energi.

Nu dags för matlagning när J har varit snäll och tvättat av min bil. Ikväll bjuds det på älg här i huset,  men snart är den delikatessen slut i vårt hus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0