Pyssel

Uppdaterar med några bilder från mina senaste projekt. Har invigt bakmaskinen med skiftande resultat. Tror det vanliga brödet blev bättre än det glutenfria. Men ska nog ändra receptet till nästa gång så blir det förhoppningsvis lite bättre.  Har varit till Konsum och pantat alla läskflaskor jag tryckt i mig sedan november och passade på att köpa mjöl och diverse annat brödbak-relaterat.


Har även tjuvstartat och bakat glutenfria semlor som ska avnjutas ikväll.  De ser i alla fall fina ut och jag kanske kan ta det lite lugnare i köket nästa helg.
Solen har varit framme idag och temperaturen låg vid noll så jag gick en promenad på den plogade bilvägen på isen. Mötte även en bil. Men det var i lugn fart och inte is-rally som de flesta som kör på isen verkar ägna sig åt. 


Nya gardinerna är äntligen uppe!Likaså nya tyget i hallen. Och jag har utökat förrådet av handdukar till köket.
  
Nu är symaskinen undanställd och pärlorna har plockats fram igen. Får se om det blir något använbart resultat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken produktiv helg!Snyggt! Kram från mamma till er alla!

2012-02-13 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0