23 feb 2012

Har hunnit med en tur till badhuset den här veckan också, men det gick lite tyngre den här gången eller så orkade jag ta i lite mer.
Regn och snö ute och plusgrader. Vet inte om jag ser helt positivt på det varma vädret. Ikväll så kom det ner en traktor och plogade lite, vilken lyx att inte behöva halka runt hela vägen upp till vår huvudväg. Vi är inte bortskämda med plogning av vägarna här och i natt så kom det några cm snö.

Ikväll ska vi fira med kladdkaka som J bakar just nu. Inte för jag riktigt vet vad vi firar, att en prinsessa fötts idag, att han har klarat sina tentor, att nästa kurs snart är avklarad eller att vi är halvvägs?
Oavsett så ska det bli gott med kladdkaka då det var slut i frysen och varit så ett bra tag.

Lägger in en dålig bild på förra helgens arbete, det tog ett tag men resultatet blev inte så tokigt. Pärlor gick det däremot åt i mängder. Att fota resultatet var inte så lätt. Får se vad nästa objekt blir, har hittat massor med mönster på internet. Det svåra är att avgöra vilken färg pärlorna ska ha. Jag har ju några att välja på.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0