Vinter

Den första "riktiga" snön är här. J är ute och skottar för första gången den här vintern. Jag har fått in lunchen i ugnen och hoppas att den snart är klar. Det luktar i alla fall gott i huset och jag är hungrig. Ett framsteg även att jag inte haft på dumburken alls hittills idag. Men det lär inte hålla i sig en hel dag...

Imorgon får jag efterlängtat besök. Tyvärr är inte huset i det skick det borde vara men hoppas att gästerna har överseende med detta. Har mängder av ren tvätt att vika så jag får försöka ge mig på det senare idag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Visst är det härligt med snön! Jag sitter iklädd träningskläder, har plockat fram vinterkängorna, så när lilla gumman ammat klart ska jag stoppa ner henne i åkpåsen i vagnen så blir det en rask promenad i vinterlanskapet. Så härligt att komma ut!

Är du ledig i veckan? Hoppas ni mår fint!

Kram Malin

2011-12-07 @ 12:10:44
URL: http://wihlen.wordpress.com
Postat av: Lisa

Ledig och ledig, vi skulle nog behöva höras av Malin så du får en uppdatering om mitt liv...

Kram Lisa

2011-12-08 @ 23:12:48
URL: http://vilseidalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0