avrapportering

Det var ett tag sedan jag tog mig tid att skriva något. Jag har hunnit med en del sedan sist. Kryssning till Tallin, en weekend i Paris och ytterligare en kursvecka i Tyskland. Vi har planterat ett äppelträd och jag har äntligen fållat upp alla gardiner som endast varit uppnålade. Äntligen gardiner i vardagsrummet så maken blev nöjd. Tyvärr så fick vi upp en gardinstång i det sista rummet så jag har fortfarande att göra med dessa gardiner...
Utemöblerna är bortplockade och torkvindan har fått byta plats på tomten.
Nu är det bugg som gäller då vi är mitt inne i en danskurs. Både BodyPump och simning har det också blivit, och lite stickning.
Dagarna rullar på i väldig fart och om jag tittar tillbaks så har det ju faktiskt blivit en del gjort. Nu ligger trattkantarellerna på torkning och vi skördar fortfarande tomater, men numera från vardagsrummet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0