10 maj 2010

Vi ligger lite efter i våra bröllopsbestyr. Idag har vi beställt ring och lämnat in J:s ring.
En brudklänning är bokad. Middagen är på gång. Men idag är det exakt 2 månader tills vi är mitt inne i festligheterna. Men det är fortfarande mycket som hänger i luften.
Varför ska man vara ute i god tid...

Vi har fokuserat lite för mycket på renovering här hemma. Sedan underlättar det inte direkt att jag haft så mycket att göra på jobbet att april försvann som ett svart hål. Vet inte vad jag har gjort. Tur att det lugnat ner sig lite iaf.

Dags att ägna lite tid åt alla dessa pensionsval... har inte riktigt hunnit ta tag i dem heller. Det kommer påminnelsebrev efter påminnelsebrev. Det är ju tur att man blir påmind.

Nu är våra golv inlagda och vi är grymt nöjda. Lite lister saknas, men de kommer tids nog. Nu kan vi i alla fall gå runt som vanligt. Lite lister som saknas stör inte fullt lika mycket som när tapeterna är bortrivna eller golvet spacklat.

Jag hann med en provtur på cykeln igår. Det blev en riktigt kort sväng ,men cykeln får definitivt mycket väl godkänt i jämförelse med min gamla som var för stor för lilla mig. Jag får klara mig utan en cykelkorg tills vidare. Ett foto kommer förhoppningsvis inom en snar framtid.

Några bilder från vår semesterresa til Filippinerna, så här i början av veckan (som faktiskt är en riktigt kortvecka för min del)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0