slitsam vecka

Vi väntar fortfarande på att golvet ska läggas in. Vi har fått stå ut med spacklat golv i två dar. Känns lite skumt att gå på. Men förhoppningsvis blir det av imorgon. Några golvlister har också fått sig en omgång med spackel.

Under veckan har vi hunnit med några av våra bröllopsbestyr. Inte för att vi kan pricka av så många fullt ut, men vi är i alla fall på G.

Dagens surprise: Jag har köpt en ny cykel :) En i min storlek, en grön med 24 växlar. Får se om jag klarar av den... Kompletterar den med en pakethållare så den inte känns fullt så sportig, men även med hållare för vattenflaskan på inrådan från J ...
Vi kunde inte ta med den hem eftersom vi inte har någon dragkrok, men det kanske blir under helgen.

Har även införskaffat ett överkast. Det blev en riktig shoppingdag trots besök i endast 3 butiker.
Imorgon väntar en skön avslutning på veckan då jag ska få massage på jobbet. Men misstänker att det blir en lång arbetsdag då jag smet hem strax efter kl 2 idag.

Nu dags för sängen eftersom jag inte verkar vara anpassad för att bo med någon som kliver upp 04:18 på morgonen.


Kommentarer
Postat av: johanna

i februari? Oj, det var längesen.. Hoppas du får veta innan sommaren iallafall;P

Så roligt att höra om era påhitt. Det ska bli så spännande att komma ner & se allt ni har gjort. Nu är det ju inte allt för länge innan vi ses:) Hoppas ni njuter av helgen! Kramar!

2010-05-07 @ 08:51:54
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0