Regnet det bara öser ner...

Igår var vi på skolavslutning i Cassels. Därför åkte jag in till jobbet först vid lunchtid. Efter en sväng på stan blev det tortillas till middag och vi lyxade till det med en flaska vin. Men idag straffades jag för att jag fick en lugnare dag igår.
Lite seg morgon. Regnet smattrade på sovrumsfönstret halva natten så jag hade svårt att sova. Några dörrforder har kommit på plats och jag gjorde ett försök att fålla upp gardiner. Men det gick sådär och jag kände mig inte riktigt iform. Det visade sig att jag såklart fått feber. J-la immmunförsvar. Jag är så less på att vara halvkrasslig hela tiden. Så den största delen av dagen har jag vilat och sovit i soffan.
Regnet öser fortfarande ner och det har gjort det hela dagen. Nu har vi tänt en brasa för att värma oss lite efter en ruggig dag med fotbolls VM på TV.

Nu är det bara 4 veckor kvar till den stora dagen. De flesta anmälningarna har kommit in men det måste bli några telefonsamtal imorgon så att maten kan beställas i början av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0