Så var jag fru Forsgren då

Äntligen har jag fått min make. Ett stort tack till alla som gjorde vår bröllopsdag underbar och oförglömlig. Ett extra tack till Maria som stylade oss så bra. Att ha hårfrisörskan på festen var en riktig succe eftersom jag dansade sönder frisyren ;) Vädret visade sig från sin bästa sida till de kostymklädda gästernas förtret. Jag väntar med spänning på våra bröllopsfoton. Tack även för alla de gåvor vi fått! 
Efter väldigt få timmars nattsömn har dagen spenderats i goda vänners lag på bryggan. De flesta har åkt hem så nu har lugnet åter lagt sig på Sandudden. Jag ser fram emot en god natts sömn för att imorgon få fortsätta mitt  liv tillsammans med min man.

Kommentarer
Postat av: Bea & Oliver & Maja

Tack för en underbar fest, Maja tyckte det va lite synd att hon sov bort hela. Hihihi =)

Kramar från oss

2010-07-21 @ 09:17:43
URL: http://familjenborelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0