uttråkad

Tänk att få vara ledig en dag och få ägna sig åt vad man vill... tex fålla upp gardiner mm som väntar på att bli gjort. Det är ju egentligen inte så att det saknas sysselsättning här hemma.
Nu har jag varit hemma i flera dagar, men är grymt less eftersom jag inte orkar göra så mycket. Igår kände jag mig mycket bättre, tills det blev kväll och febern ökade igen. Efter att jag nu tagit en kort tupplur är det nu dags för middag. Får se vad kvällen inger för hopp om bättring.

TV utbudet är inte bra dagtid trots att jag har massor av kanaler att välja bland. De är nog så många att jag säkert kunnat hitta intressanta program. Men att zappa genom alla är ju tålamodskrävande.
Inte passande för mig idag. Får nog öppna en bok istället...





Kommentarer
Postat av: johanna

det är aldrig kul att vara sjuk. Det finns massa saker man skulle kunna göra, men man är ju för slut för att orka med. Bra tv-program lyser med sin frånvaro & man är för pigg för att sova bort hela dagen. Jag hoppas du börjar känna dig bättre snart:) Krya på dig!

2010-01-21 @ 10:29:55
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0