Gardiner och skidor

Helgen ägnades åt gardinsömnad. Det kanske kommer ett bildbevis på resultatet senare under veckan. Lite trögt var det, antagligen pga att jag inte känner mig i toppform ännu. Jag hann precis sy färdigt och hänga upp gardinerna innan huset invarderades av fikasugna släktingar :)
Igår gick jag en promenad när J skulle iväg på gympa. Jag hängde med i bilen till träningslokalen och gick hem därifrån, det tog ca 40 min. Idag har det blivit ca 5 km skidåkning på Grotfallets skidstadion (för första gången), men jag får nog vänta lite innan jag sätter igång med träning på allvar tills jag besökt farbror doktorn nästa vecka.  
Håller tummarna för att jag inte ska bli sjuk igen av dagens övning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0