Tentan avklarad!

Nu är tentan inskickad och det är dags att få ett liv här hemma igen. Som belöning får jag packa upp min nya dator och skrivare som kom under veckan :)
Bara ett dygn kvar med min medicinering! Hoppas bara att alla bacillerna på jobbet inte angriper. I fredags var 14 av 25 st hemma pga sjukdom! Man kan ju gissa att det är smittsamt :) Lösningen är nog att befinna sig så lite tid som möjligt vid skivbordet och ägna arbetstiden åt verkstan eller annan sjukdomsfri zon.

J har varit duktig med borttagning av tapeter, spackelspaden i högsta hugg och just nu målandes taket i hallen. I övrigt inte så mycket nytt här hemma.

Idag har termometern gått över nollan, första gången sedan mitten på december. Det måste nog vara rekord. Blå himmel och sol, men jag har inte varit utanför dörren sedan i fredags... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat med tentan, Lisa, och på engelska dessutom. Särskilt som du har haft halsont och det varit fint väder ute. Nu blir jag allt lite "kylskåpig". J får förklara om du inte vet vad jag menar.

2010-02-16 @ 19:21:22
Postat av: Syster

Nu är det dax för en uppdatering tycker jag. Vi vill se bilder från resan:) kramar

2010-03-20 @ 20:48:46
Postat av: Storasyster

Vi har inte hunnit titta på några bilder själva ännu. Då är det svårt att lägga ut dem :)

2010-03-22 @ 17:59:43
Postat av: lillasyster

äsch, det spelar väl ingen roll;P Jag hoppas allt är bra med er iaf. Ska försöka ta mig i kragen & ringa någon dag framöver. Idag blir det våfflor hos pappa. Sköt om er!

2010-03-25 @ 16:18:44
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0