Kolla skorna- varför hittar jag bara vita?

Mina nya skidor och J:s nya skor och skidhandskar. Jag vill oxå ha svarta skor! Nu väntar vi bara på snön.


Vi var på vuxenkalas i söndags hos J:s systerdotter som fyllde 7. Presenten hon fick från oss, J har målat med magnetfärg och skoltavelfärg, jag fick knyta rosetten :)

Garaget är vinterfärdigt, men bilderna jag tagit fanns inte på min kamera. Får tanka över bilderna från den andra kameran en annan dag.
Veckan spenderas på kurs, Insulation coordination på STRI. Ett högspänningslabb. Som att vara tillbaks på universitetet. Powerpoints hela dagarna. Intressant men mycket information.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! Vilka fina skidor! De ser ut att gå fort, är det pjäxorna som är vita eller är det vanliga skor? Kram från Mamma

PS Har varit på konsert med Robbie! DS

2009-10-20 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0