Totalt förvirrad

Jag hade tänkt lägga ut lite bilder på våra framsteg i huset, men datorn användes mest som webradio igår. Jag ska försöka mig på det lite senare om jag orkar.

Idag har vi varit i Borlänge på köksplanering. Det är så många val man måste göra så nu känner vi oss ännu mer förvirrade. Men vi har bestämt handtag i alla fall. Det gäller att börja i rätt ände :)
Vi ska tillbaks om en vecka och då bör vi nog veta lite mer säkert vad vi egentligen vill ha. Då ska hon ha ritat upp köket på datorn så vi får se en 3D bild.

Vi hann även åka förbi Coop för att köpa fästen till fönsterbänkarna, för det fanns inte tillräckligt många på Coop här.  
Jag köpte även 4 vita blomkrukor eftersom mina blommor har växt ur sina gamla krukor. Dock så blev allt väldigt vitt när jag ställde dem i vardagsrumsfönstret. Förhoppningsvis blir det bättre när vi fått upp gardiner. Men det ser riktigt tråkigt ut nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0