första

Johan ligger i soffan framför matchen som egentligen skulle ses på plats i ejendals arena. Han har mestadels befunnit sig där det senaste dygnet pga sjukdom. Det är i alla fall bara den första matchen i kvalserien så förhoppningsvis får han se de andra på plats.

Själv har jag därför äntligen fått tid att skapa mig en blogg jag också för att i alla fall uppdatera min familj som befinner sig ca 75 mil härifrån om mitt liv.
Jag ska försöka att i alla fall lägga ut några inlägg då och då. Det kan ju samtidigt vara ett bra sätt att dokumentera våra renoveringsprojekt på, något vi hittills varit väldigt dåliga på att göra. 

Vårt nuvarade projekt är målning av garderobsdörrar i det omgjorda arbetsrummet. Inte så mycket kvar nu... men det svåra blir att välja handtag till de 5 dörrarna. Jag har köpt ny grundfärg och målarfärg idag så nu riskerar vi inte att få slut färg till det sista varvet, Så jag vet vad jag ska sysselsätta mig med under helgen. 

Kommentarer
Postat av: Jojj

hej syster! Vilken chock jag fick när jag hörde att Du börjat blogga! Oh my. Jag är redan en av dina trogna läsare. Nu väntar jag med spänning på bilder från huset:) Hoppas J frisknar till! sköt om er! kram lillasyster!

2009-03-14 @ 23:39:24
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0