4 månader till Julafton...

Idag har jag tränat Body Pump. Tredje gången i rad och det gick ganska bra. Nu gäller det bara att hålla i det här. Får hålla tummarna att ryggen håller ihop.

Igår plockade jag lite mer hallon och blåbär. Det finns ju så mycket blåbär i skogen. Lite blåsigt väder gjorde att jag enbart fick 2 myggbett efter 2 timmar i skogen. otroligt!  Men när jag kom hem hade min sambo befunnit sig i soffan hela tiden, och där stannade han hela dagen.  Pga av ryggbesvär, men man kan ju tro att han är en riktig slöfock ;). Själv fick jag rensa bär, laga mat och baka bröd och ge växterna lite mat. Sedan var den helgen över. 

Brödet som fanns i Coops Mersmak i februari (tror jag) är både enkelt att göra, nyttigt och supergott. Ingen jäsning. Bara att blanda ihop och 2 timmar i ugnen. Kan det bli enklare?? 

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tror att han är en slöfock. Jamena ni har ju bara hunnit renovera köket (& typ hela huset) + plockat bär & utöver det så jobbar ni också. Så jag tycker att ni gör på TOK för lite. Säg åt J att kravla sig upp ur soffan & fortsätta bygga:P

2009-08-24 @ 22:52:12
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0