Ny vecka

Gardinerna hann inte sitta uppe många dagar innan de ramlade ner. Väggarna i det här huset är inte dimensionerade för att saker ska kunna spikas eller skruvas fast i dem. Får se om jag får sätta upp resten av gardinstängerna eller om vi får vara utan :) . Jag hade satt upp gardiner i ett tredje rum men nu ligger de och vilar på två stolar i vardagsrummet. Riktigt tråkigt. Och sambon är överlycklig :) Det blir ju inte så snyggt med en massa hål i väggen...  Och nu undrar man ju om de andra stängerna också ska lossna.

Påskhelgen var riktigt fin, i alla fall de första dagarna. Luncherna intogs vid grillen som ni kan se nedan. Både lax och kyckling har grillats och på långfredag åt vi nyfiskad gädda från sjön som svärfar hade anglat.


Ikväll har jag lagat mat, tvättat, diskat mm och när jag tittade ut genom fönstret hade i besök av två stora fåglar vid strandkanten. Blev dåligt foto och är i krig med datorn så ni kanske får se det en annan gång.

Nu är det dags för mig att stänga ner och sova. Har varit på massagebehandling på jobbet idag, så det känns att kroppen behöver vila.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: johanna

nejnej, jag blir inte alls avundsjuk när jag ser den där bilden. Inte alls.

Trist med gardinerna dock! :/

2009-04-14 @ 22:04:52
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: sneckarn

Är det gipsväggar? För lite tyngre grejer så funkar gipsexpander/metallexpander/mollys (kärt barn har..) bra. Behövs en tång också, skruva inte ihop expandern.

2009-04-26 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0